ghidul traseelor de transport in comun (1973)

excerpts from a public transportation guide.

6 comments:

Radu said...

Ai putea cumva să scanezi toată harta?

Monica said...

Constat cu placere ca pe vremea aceea, pe care toti o consideram mai rea decat haosul pe care il traim azi, exista transport in comun nocturn. Totul era mult mai organizat. Acum, dupa ora 23.00, "per pedes", iar daca nu, esti la mana nesimtitilor de taximetristi care inainte de a te urca in masina lor te intreaba unde vrei sa mergi, sa vada ei daca merita efortul sa bage cheile in contact. Jalnic!

GIURGIU said...

Foarte faina seria, si subscriu la ce a spus Monica. Lucrurile aveau o logica, acum dupa multi si para modificari te trezesti ca mai bine zbori in (sau din) Bucuresti, asta daca nu ramai spanzurat de cabluri.
D'asta nu exista Superman in Bucuresti. :P

Mai multe postari! Mai dese postari!

Monica said...

Ce ne mai trebuie noua Superman cand il avem pe Oprescu recordmanul. Ia sa vedem, tot din cauza cablurilor, pe unde scoate camasa cu traseul pentru autostrada aia aeriana. In cazul in care detecteaza unul, cablurile cazute peste tot pe etrotuarele capitalei ne vor servi drept liane pentru a ajunge la statiile de autobuz. Ca ma gandesc ca o sa faca si statii de autobz pe autostrada aia, n-o fi numai pentru Q7 sau X6, nu?

Radu Oltean said...

Bravo! Mie mi-a placut grafica! Un simplu ghid a fost realizat de un grafician talentat in pitorescul stil al anilor 65-75. Super misto. Ma bucur ca ai publicat chestia asta. Azi, orice ciofligar cu computer si corel e in stare sa "faca grafica" unui pliant.

takeaway bags said...

nice-nice!