TNBukresh

Carte postala ilustrata din anii '70

S-a tot scris in ultima vreme despre Teatrul National, urmare a lucrarilor de readucere a cladirii in forma originala sau a demonstratiilor recente din zona. Au aparut multe imagini interesante cu cladirea teatrului (vezi in episodul doi dedicat de Raiden Pietei Universitatii pe Rezistenta Urbana), totusi sunt putine delaliile legate de finisaje. Nu stiu exact cu ce documente lucreaza cei care executa lucrarile de reconfigurare, dar mie unul mi-e teama ca o sa vedem tamplarie PVC, alucobond si alte vome...
Multumita internetului si turistilor care fotografiau lipsiti de teama in anii 70 in Bucuresti am dat de imaginile de mai jos (mai multe imagini de-ale Sandrei Kaufman si Arne Lind in postari separate). Personal apreciez si mai mult arhitectura cladirii, acum ca am acces la detaliile legate de materialele folosite si finisaje.Cat despre voma 'caragialiana' care zace pe platoul din fata teatrului nu mai zic nimic, sper totusi sa dispara odata ce proportiile se vor schimba... in parcul tineretului e muult spatiu, poate aude cineva.



Imagini color de Sanda Kaufman




Fotografii alb negru de Arne Lind

Schita proiectului lui Horia Maicu

5 comments:

Raiden said...

excelent! nu am mai vazut detalii cu intrarea in vechea forma a teatrului!

Victor Plastic said...

excelent

mirela said...

ha! la baguette...painea frantuzeasca:-)

Unknown said...

felicitari pentru doceumentare si poze. eu, totusi, sper sa nu fie un simplu mash de re-constituire a variantei din anii 70!...au trecut 50 de ani de atunci!

Anonymous said...

paine franceza se chema FRANZELÄ!
;O ))