Daca ai citi studiul jica ai vedea ca pasajele din articol sunt cuprinse in acel articol. Banii pentru ele provin din bugetul primăriei Capitalei pentru ca țin de ea; nu au cum sa fie redirectionati înspre centura Capitalei care aparține de cnadr ( i.e. Ministerul transporturilor ) .Articolul tau are verb , dar nu are documentare.
E posibil. Eu voiam sa zic doar ca in loc de niste investitii inutile pentru oras, s-ar putea face alte lucruri cu adevarat folositoare.Ma intreb totusi daca ai dreptate, in masura in care Pasajul Pipera a fost construit de primarul Ontanu, iar pe lista lui Oprescu, Pasajul de la Andronache tot pe centura este. Am sa ma interesez.
@Vtotal de acord cu Ionut, sunt bani cheltuiti total aiurea... peste tot in Europa tendinta este sa se demoleze pasaje supraterane / inchida subterane construite in anii '60-'80 pentru ca in orase traiesc oameni, nu masini. ceea ce face primaria in bucuresti este sinucidere curata... toti banii astia ar trebui investiti in dezvaoltarea transportului public. in schimb se consuma resurse nelimitate pentru maltratarea orasului si a locuitorilor lui... 'fluidizarea' traficului este o pacaleala si gogomanie pe care numai un popor imbecil si ignorant o poate lua de buna. daca experimentele de genul asta au esuat in marile orase din europa, in mod sigur nu au nicio sansa in bucuresti... singura sansa pentru a ne misca mai rapid in bucuresti este sa existe benzi speciale pentru tarnsportul in comun / taxi / servicii publice, sustinute de investitii masive in sezvoltarea metroului si a ratb-ului...
Post a Comment
3 comments:
Daca ai citi studiul jica ai vedea ca pasajele din articol sunt cuprinse in acel articol. Banii pentru ele provin din bugetul primăriei Capitalei pentru ca țin de ea; nu au cum sa fie redirectionati înspre centura Capitalei care aparține de cnadr ( i.e. Ministerul transporturilor ) .
Articolul tau are verb , dar nu are documentare.
E posibil. Eu voiam sa zic doar ca in loc de niste investitii inutile pentru oras, s-ar putea face alte lucruri cu adevarat folositoare.
Ma intreb totusi daca ai dreptate, in masura in care Pasajul Pipera a fost construit de primarul Ontanu, iar pe lista lui Oprescu, Pasajul de la Andronache tot pe centura este. Am sa ma interesez.
@V
total de acord cu Ionut, sunt bani cheltuiti total aiurea... peste tot in Europa tendinta este sa se demoleze pasaje supraterane / inchida subterane construite in anii '60-'80 pentru ca in orase traiesc oameni, nu masini. ceea ce face primaria in bucuresti este sinucidere curata... toti banii astia ar trebui investiti in dezvaoltarea transportului public. in schimb se consuma resurse nelimitate pentru maltratarea orasului si a locuitorilor lui... 'fluidizarea' traficului este o pacaleala si gogomanie pe care numai un popor imbecil si ignorant o poate lua de buna. daca experimentele de genul asta au esuat in marile orase din europa, in mod sigur nu au nicio sansa in bucuresti... singura sansa pentru a ne misca mai rapid in bucuresti este sa existe benzi speciale pentru tarnsportul in comun / taxi / servicii publice, sustinute de investitii masive in sezvoltarea metroului si a ratb-ului...
Post a Comment