Pe Calea Victoriei I

Pe Calea Victoriei, langa Casa Vernescu e o cladire de vreo 8-9 etaje, absolut pustie de ceva ani incoace. In ultimii 15 ani au funcionat acolo tot felul de ONG-uri, sedii de partide, sindicate, firme si firmulete. Cea mai cunoscuta este probabil PROFM care functiona la ultimul etaj. Legenda urbana spune ca pe acoperisul caldirii s-a turnat o placa de beton pentru a putea ateriza elicoptere si intr-un final s-a turnat atat de mult beton incat s-a pus in pericol intraga structura a cladirii.



Cladirea a fost luata in vizor de Neon – legendarul [!] artist graffiti. Cei care am ajuns primii acolo am fost insa Andy Sinboy, Color si cu mine. Intrarea s-a rezolvat asa cum se intampla in cele mai multe cazuri cu cateva lovituri de ciocan aplicate cu grija. Cum am intrat ne-am dus direct catre acoperis si am lasat pentru intoarcere explorarea fostelor birouri. Cum am intrat pe acoperis am avut o senzatie super misto pentru ca am fost intampinati de vreo 100-150 de pescarusi. Au facut putin scandal ca le-am incalcat teritoriul dar incet incet s-au indeprtat de cladire si ne-au lasat sa ne facem de cap.


Andy si Color s-au apucat repede de treaba. Intr-un oras in care nu exista decat un loc (in Herastrau, langa skate park) unde se poate face graffiti legal, fara a deranja organul si nici cetateanul exista o cautare continua de locatii unde se poate desena in liniste. Chestia asta combinata cu dorinta de explorare urbana ne aduce in locuri de genul asta.


Am explorat in continuare acoperisul si am gasit intr-un colt un maldar de litere care acum 20 de ani probabil ca faceau parte dintr-un slogan propagandistic. Noi le-am ales repede pe alea pe care ne conveneau si a rezultat numele lui COLOR.


1 comment:

lara said...

gata am aflat:)) ce a fost inainte...:))