Din dorinţa de a se adapta cerinţelor clienţilor fideli ai călătoriei cu metroul, şi care utilizează sau nu şi bicicleta în deplasările cu metroul, Administraţia Metrorex lansează o dezbatere publică ...
...pentru a determina părerea călătorilor pentru două idei:
Daca este considerată utilă amplasarea în zona staţiilor de metrou a unor suporturi pentru parcarea bicicletelor pe durata utilizării metroului şi care sunt aceste staţii în opinia utilizatorilor.
Dacă există utilizatori ai metroului care în zilele de sfârşit de săptămână doresc să poată transporta bicicleta în interiorul trenurilor de metrou pentru a se deplasa spre diverse locuri de agreement.
Publicul călător este rugat să-şi exprime punctul de vedere pe adresa contact@metrorex.ro în perioada 15 martie-15 aprilie 2010.
Rezultatele vor fi făcute publice în jurul datei de 1 mai 2010.
de pe situl Metrorex: http://www.metrorex.ro/comunicate.html#com11
Stefan Tuchila
6 comments:
Mi se pare interesant. Totusi nu mi-a trecut niciodata prin cap sa cobor cu bicicleta la metrou... O singura data am urcat bicicleta intr-un autobuz, cand am facut pana pe la Univ...
Altfel circul cu mare drag prin Bucuresti de 3 ani cu bicicleta si sincer e mai interesant pe strazi decat in "locurile de agrement" unde abundenta oamenilor pe alei (care ma bucura), este putin nefericita pentru mersul cu bicicleta mai ales in weekend. Totusi, de ce nu, daca lumea vrea rasteluri de biciclete in metrou, sa se faca!
De acord si cu suporturile pentru biciclete, dar ar fi mai utile acum niste indicatoare civilizate care sa il ajute pe un strain de Bucuresti sa se orienteze prin labirintul metroului. E foarte greoi la metroul bucurestean sa afli pe unde trebuie sa mergi ca sa schimbi linia sau sa iesi intr-un anumit loc la suprafata. La Madrid, numai idiot sa fi si te-ai pierde la metrou. De cum se deschid usile, pe pereti sunt indicate liniile cu o culoare si sageti care marcheaza directia. Le urmezi frumusel si ajungi exact unde iti doresti.
Lipsa indicatoarelor din metrouri intareste comunitatea, creaza o atmosfera de inajutorare intre cei ce stiu si cei ce nu stiu... la londra fiind foarte bine semnalizat totul, oamenii sunt mai singuri.. are sens.
e o idee buna...
merg cu bicicleta de foarte mult timp prin bucuresti. nu folosesc niciodata pistele (facute intr-o mare bataie de joc) si nici rastelurile puse prin oras. cu toate dezbaterile organizate, bucurestiul nu devine un loc mai prietenos cu oamenii in general. trebuia lucrat mult la mentalitatea oamenilor. ca sa va dau un exemplu, pe linia lui 41 sunt tramvaiele cu platforma joasa la mijloc pentru persoanele cu handicap. ghici unde se inghesuie majoritatea calatorilor (in deplinatatea functiilor locomotorii)? exact. pe platforma joasa, fara sa se sinchiseasca de cei in carucioare (dupa cum nu de putine ori am vazut).
Am auzit la Radio Romania
Actualitati un mic reportaj despre bicicleta la metrou. Spre sfarsitul lunii martie, pe 27 sau 28. A vorbit si seful Metrorex si stiti cate e-mail-uri de sprijin pentru initiativa
asta a spus ca a primit? 500. Sau 700. Ca nu mai retin exact. Sint curios cate vor fi pana la urma...
Post a Comment