[1 an BB] Albatros - Bucuresti, Bucuresti

"Adevarata formatie Albatros din Bucuresti", probail cei mai de seama reprezentanti ai undergroundului muzical bucurestean in anii 80 si 90, sunt alegerea noastra pentru sarbatorierea primului an de Bukresh blog. Melodia "Bucuresti, Bucuresti" exprima poate cel mai bine sentimentele noastre de dragoste si ura fata de oras. La multi ani Bukresh Blog, la multi ani cititorilor si tuturor bucurestenilor care se respecta. Haide! La mai mareeeeeeeeeeeeeeeee!


Si pentru ca stim ca veti canta melodia pe ascuns sau in cor, in gand sau in baie, acasa sau pe strada, la birou sau la urmatorul ipod party, am cules verusurile pentru voi:

Formatia: Albatros
Melodia: Bucuresti, Bucuresti

Strofa I
x2

Nu sunt suti nici cutitasi
Sunt toti smecheri de oras
Pe fraieri ii pacalesti
Daca stii sa le vorbesti

Strofa II
x2

Bucuresti, Bucuresti,
Oras plin de smecheri esti!
Bucuresti, Bucuresti,
Toti smenarii tarii cresti!

Strofa III
x2
Am fost in strainatate,
Am muncit un an jumate
Copilasii sa mi-ii cresc,
De rele sa-i ocrotesc.

Strofa II x2

Strofa IV
x2
Dusmanii ma dusmanesc
Ca duc trai imparatesc
Am vandut marci si dolari
Si-am ajuns milionar.

Strofa II x2
Chiar de-n viata am gresit
C-am furat si am pacalit
Am ajuns s-arunc cu bani
Sa-nchid gura la dusmani

Strofa II x2

Iar pentru nostalgici, uite o comoara cu 100 de melodii din aceeasi categorie. Downloadati cu incredre si bucurati-va de "Se marita Mona", "S-a marit armata", "Mamaliga, branza li" etc...

6 comments:

Anonymous said...

La multi ani!

CN said...

uau! multumesc BB! tipul ala hgfdgfui e total dement. ar trebui sa-l invitati ca membru pe BB. fiti atenti si la asta: http://hgfdgfui.easyjournal.com/

Anonymous said...

haha albatros i loved those bastards!

Anonymous said...

Bestial!

Anonymous said...

Pentru ca sunt " cei mai de seama reprezentanti ai zonei under " nu inseamna ca nu sunt si strabunicii muzicii de cea mai proasta factura din romania , lasati expres de secu sa circule pe sub..." Albatros " , " Da-i la deal " , apoi muzica asa-zis sarbeasca si apoi saltul calitativ MANELELE ! trebuie sa le multumim si Albatrosilor pentru ca ne-au deschis calea spre prostul gust...

Anonymous said...

Pentru ca sunt " cei mai de seama reprezentanti ai zonei under " nu inseamna ca nu sunt si strabunicii muzicii de cea mai proasta factura din romania , lasati expres de secu sa circule pe sub..." Albatros " , " Da-i la deal " , apoi muzica asa-zis sarbeasca si apoi saltul calitativ MANELELE ! trebuie sa le multumim si Albatrosilor pentru ca ne-au deschis calea spre prostul gust...